هشدار دادن گل – 3 اردیبهشت گل روزنامه های ورزشی

هشدار دادن: گل – 3 اردیبهشت گل روزنامه های ورزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار حوادث «کیشکور خودرو» همچنان قربانی می‌گیرد

دو سال از پرونده کلاهبرداری کلان خودرویی در سیستان وبلوچستان می گذرد، ولی همچنان مالباختگان بلاتکلیف این پرونده بزرگ چشم انتظار بازگشت پولشان هستند. پرونده مبهم

«کیشکور خودرو» همچنان قربانی می‌گیرد

«کیشکور خودرو» همچنان قربانی می گیرد

عبارات مهم : ماشین

دو سال از پرونده کلاهبرداری کلان خودرویی در سیستان وبلوچستان می گذرد، ولی همچنان مالباختگان بلاتکلیف این پرونده بزرگ چشم انتظار بازگشت پولشان هستند. پرونده مبهم و پیچیده ای با بیش از ٣هزار شاکی که تاکنون باعث فوت چند نفر هم شده است هست. متهم مهم این کلاهبرداری به وسیله نیروهای اطلاعاتی از یک کشور اروپایی به کشور عزیزمان ایران بازگردانده شد و تحت اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت؛ با این وجود، ولی هنوز این پرونده نقاط مبهم زیادی دارد و مالباختگان آن هم درحالی که شرایط بسیار بد مالی دارند، هنوز موفق به دریافت پول هایشان نشده اند.

«کیشکور خودرو» همچنان قربانی می‌گیرد

ماجرای این پرونده از سال ٩٥ کلید خورد. احمد میرمحمدی متهم مهم این پرونده از سال ٩٠ با تاسیس شرکتی به نام «کیشکور خودرو» با وعده فروش ماشین زیر قیمت بازار و تحویل ٤٥روزه آن به متقاضیان کارش را شروع کرد. چند سال نخست ظاهرا هیچ مشکلی وجود نداشت و این شرکت به همه وعده هایش عمل می کرد. قیمت مناسب و تحویل به موقع ماشین ها باعث شد این شرکت و فعالیتش در سطح استان سیستان وبلوچستان آشنا و روزبه روز به تعداد مشتری هایش افزوده شود.

اما از اوایل سال ٩٥ شرایط عوض کردن کرد و «احمد» مالک مهم این شرکت بعد از پیش فروش ٢ هزار و ٤٠٠ ماشین و دریافت مبالغ قابل توجهی پول از متقاضیان که زیاد آنها از اهالی سیستان وبلوچستان بودند، متواری شد. با تشکیل پرونده این کلاهبرداری، تحقیقات در این زمینه شروع و با کمک نیروهای اطلاعاتی مشخص شد که این شخص از طریق مرز ترکیه از کشور خارج شده است و در یکی از کشور های اروپایی زندگی می کند.

دو سال از پرونده کلاهبرداری کلان خودرویی در سیستان وبلوچستان می گذرد، ولی همچنان مالباختگان بلاتکلیف این پرونده بزرگ چشم انتظار بازگشت پولشان هستند. پرونده مبهم

مراجع قضائی سیستان وبلوچستان مجموع رقم مالباختگان این استان را زیاد از ٥٠ میلیارد تومان تخمین زدند و حدود ٣٠ نفر از مدیران و افرادی که با متهم در ارتباط بودند هم شناسایی و دستگیر شدند. در ادامه تحقیقات ماموران پلیس متوجه شدند این فرد در استان های گلستان، کردستان و پایتخت کشور عزیزمان ایران هم با همین شگرد بیش از ١٢٣ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده هست. با ورود نیروهای اطلاعاتی به این پرونده بازگرداندن این فرد در دستورکار قرار داده شد و درنهایت با استفاده از شگردهای خاص اطلاعاتی این فرد بازگردانده شد.

اما ابعاد وسیع این کلاهبرداری و تعداد زیاد شاکیان باعث شد این پرونده چند بار از مراجع قضائی مرکز استان و شهرستان جنوبی این استان دست به دست شود. حتی در برهه ای دیوانعالی کشور به این پرونده ورود کرد و درنهایت شهرستان سرباز را به عنوان محل مهم پیگیری به این پرونده جنجالی تعیین کرد.

حالا دو سال است که این پرونده در شهرستان سرباز درحال پیگیری هست، ولی این طور که مالباختگان پرونده می گویند، هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نشده و با توجه به شرایط پرونده، مالباختگان خودشان تلاش دارند به هر نحوی پول های ازدست رفته را بازپس گیرند، کارها خودسرانه ای که در این مدت باعث چند فقره نزاع و درگیری و حتی قتل و خونریزی شده است است.

«کیشکور خودرو» همچنان قربانی می‌گیرد

به گفته عابد دهقانی یکی از مالباختگان این پرونده، تاکنون حتی کیفرخواست جهت متهم مهم صادر نشده است و همین هم باعث شده است تا همه مالباختگان بلاتکلیف و چشم انتظار بازگشت سرمایه ارزش باشند. او به «شهروند» می گوید: «متهم مهم که بازداشت هست، کلی آدم هم پولشان را از دست دادند، این وسط حدود ٥٠ نفر هم به عنوان مدیران و افراد مرتبط با میرمحمدی هستند که کلاه آنها هم برداشته شده است است.

در این پرونده به این افراد واسطه گفته می شود، ولی عموم مردم اینها را می شناسند و با آنها درگیر می شوند. بعضی از این افراد از دوست و آشنا پول گرفته بودند تا با آن کار کنند، ولی با متواری شدن این مدیر شرکت، همه چیز به هم ریخت. بعضی از آنها هم از شرمندگی مردم منزل نشین شده است اند و حتی بعضی از آنها از منزل خارج نمی شوند. افرادی در این بین وجود دارند که تا قبل از ماه مبارک رمضان رنگ منزل و خانواده خود را ندیده بودند. قریب به اتفاق آنان دچار انواع پرسشها و بیماری های قلبی، روانی، افسردگی و روانپریشی شده است اند.»

دو سال از پرونده کلاهبرداری کلان خودرویی در سیستان وبلوچستان می گذرد، ولی همچنان مالباختگان بلاتکلیف این پرونده بزرگ چشم انتظار بازگشت پولشان هستند. پرونده مبهم

رضا یکی از همان واسطه هاست ها که از حدود دو سال پیش با انواع خبر ها و تماس های ناشناس ترساندن شده است هست. او از حال وروزش به «شهروند» می گوید: «تا الان چندبار به منزل من حمله شده است هست. از ترسم زن و فرزند را به شهری خارج از استان فرستادم که حداقل بلایی سر آنها نیاید.» او ادامه می دهد: «متاسفانه با گذشت دو سال از این کلاهبرداری تاریخی تاکنون به هیچ کدام از ابهامات واسطه ها، مالباختگان و افکار عمومی استان به صورت رسمی پاسخی داده نشده است.»

عبدالحمید برادر یکی دیگر از همان افرادی است که در این پرونده به آنها واسطه گفته می شود. او برادرش را به خاطر همین پرونده از دست داد. درواقع افراد ناشناسی او را به ضرب گلوله به قتل رساندند، البته عبدالحمید خودش می گوید که آنها را می شناسد، ولی جهت جلوگیری از خونریزی زیاد سکوت کرده است: «طلبکاران این شرکت برادر من را کشتند. او گناهی نداشت، فقط یک کارمند بود. آنها خودشان به او پیشنهاد کردند تا از این شرکت ماشین بگیرند تا با سود آن زندگی کنند. ولی هنگامی که همه چیز به هم ریخت میرمحمدی متواری شد، بدبختی برادر من هم شروع شد، چندبار به او حمله کردند و درنهایت هم جانش را در این راه از دست داد. امروز من برادرم را از دست دادم، ولی اگر این پرونده حل نشود، خانواده های بیشتری عزادار می شوند.»

«کیشکور خودرو» همچنان قربانی می‌گیرد

محمد رئیسی یکی دیگر از مالباختگان این پرونده بی سابقه است که به واسطه یکی از اقوامش با شرکت «کیشکور خودرو» آشنا شد و درنهایت هم پولش را از دست داد: «آن کسی که من را با این شرکت آشنا کرد حدود ١٠ میلیارد تومان از میرمحمدی طلب دارد. همه پول هم مال مردم هست، یعنی مثل من از دوست و آشنا گرفته بود تا همه سود کنند. ولی این پروند دیگر فقط مالی نیست. در این مدت اتفاقات دلخراش و غیرقابل جبرانی افتاده هست، مثل چند فقره آدم ربایی و کودک ربایی از سوی افراد ناشناس، که معلوم است از طلبکاران این پرونده هستند. چندبار هم تیراندازی شده است و یک نفر هم کشته شده است هست. ما بارها از مسئولان قضائی درخواست کردیم که این پرونده را حل کنند، ولی هیچ نتیجه ای نداشته هست. من واقعا نگرانم که خون بیشتری در این پرونده ریخته شود.

شهروند

واژه های کلیدی: ماشین | پرونده | کلاهبرداری | اخبار حوادث

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه